به نيچرز گيفتز خوش آمديد
قالب وبلاگ

 

برای بهبـود علائم روحی و جسمی سندرم پیش از قـاعدگی(PMS)
 
هديه اي از طبيعت براي تسكين تغييرات نامطلوب جسمي و روحي عادت ماهيانه
كامل ترين مكمل براي بهبود قاعدگي سخت و دردناك
مورد تأييد مركز تحقيقات روانپزشكي و روانشناسي باليني ايران
 
سندرم پيش از قاعدگي (PMS) به مجموعه اي از نشانه هاي جسمي و روحي اتلاق مي شود كه 7-14 روز قبل از شروع عادت ماهيانه بروز مي يابند و 85 درصد زنان در سنين باروري را درگير مي كند.
افسردگي، خستگي، زود رنجي، عصبانيت ناگهاني وعلائمی مانند انواع سردرد، ورم، آکنه، اختلال درغذا خوردن، میل شدید به خوردن شيريني يا غذاهاي شور، درد مفاصل، کمردرد، افزايش وزن، اختلالات روده اي وغش از نشانه های این سندرم هستند. فمي كامفورت كامل ترين مكملي است كه براي بهبود عوارض سندرم پيش از قاعدگي از سوي متخصصان توصيه ميشود. اين تركيب حاوی 12 گیاه دارويي به همراه ویتامینهای B6 و E است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:فمي كامفورت,آرام و مهربان در تمام ماه,درمان سندرم پيش از قاعدگي, ] [ 12:23 ] [ عباسيان ] [ ]

 

سپری در برابر سرماخوردگیو عفونت های مجاری تنفسی فوقانی
 
آيا شما هم جزو كساني هستيد كه زياد به سرماخوردگي دچار ميشويد؟ آيا تا به حال به اين مسئله فكر كردهايد كه ممكن است اين مسئله به دليل ضعيف شدن سيستم ايمني بدن شما باشد؟
 
سیستم دفاع طبیعی بدن یکی از پیچیده ترین و مهم ترین دستگاه های مجهز و خودکار پررمز و راز خلقت است. گلبولهاي سفید و آنتی بادی ها از عوامل مهم در سیستم دفاعی بدن ما در برابر بیماریها هستند. گاهي اوقات به دليل برخي ازمشكلات محيطي، جسمي و روحي و كم خوابي سيستم ايمني بدن ما ضعيف ميشود كه اين مسئله ميتواند بدن ما را مستعد ابتلا به بسياري از بيماري ها سازد و حتی ممکن است توانایی بدن در پاسخگویی به برخی داروها نظیر آنتی بیوتیکها را نيز کاهش دهد. سوء تغذيه و تأمين نشدن ويتامينها و مواد معدني مورد نياز بدن از اصليترين دلايل تضعيف سيستم ايمني بدن است كه در كنار عوامل محيطي مانند آلودگيهاي محيط زيست بيشترين صدمه را به سيستم ايمني ميزند.
بدين ترتيب بدن نميتواند به خوبي با بیماریهای عفونی نظیر آنفلوآنزا و سرماخوردگی مبارزه كند. تقویت سیستم ایمنی بدن، شدت آلرژی های فصلی را نیز میتواند کاهش دهد. استفاده از فراوردههای طبیعی ایمنی بهترين راه براي تقويت سيستم ايمني بدن به شمار ميرود.
 
سي شيلد فقط ويتامين C  نيست
مكمل سي شيلد حاوي 6 تركيب طبيعي است كه به نحو مؤثري مي تواند مقاومت بدن در برابر ابتلا به سرماخوردگي و عفونت دستگاه تنفسی را افزايش دهد و سيستم ايمني را تقويت كند. سپري در برابر عفونت تنفسي سی شیلد با دارا بودن500 ميلي گرم ويتامين15 ،C ميلي گرم روي به همراه عصاره 2 گیاه اکی ناسه و گلدن سیل بهترین مکمل برای افزايش مقاومت بدن و سيستم ايمني در برابر ابتلا به آنفلوآنزا و عفونت دستگاه تنفسي و رفع علائم و كاهش طول درمان می باشد.


ادامه مطلب

 

کامـلترین مکمل کلسیـم در ایران حاوی سویا و 9 ماده معدنی ضروری
  
تـنها مـكمل كلسـيم حـاوي ایـزوفـلاوون های سويـا و 9 مـاده ضـروري براي بهبـود و پيشـگيري از پوكـي استخوان
بهترين مكمل كلسيم براي کاهش علائم یائسگی مانند گرگرفتگي و تعريق شبانه و پیشگیری مؤثرتراز پوکی استخوان
كشنده است!
 
 47درصد زنان و 44 درصد مردان بالای 50 سال دچار کمبود تراکم استخوان هستند. بیش از نیمی از افراد مبتلا به پوکی استخوان شکستگی استخوان لگن را تجربه میکنند و در20 -10 درصد موارد مرگ زود هنگام در پی این شکستگیها رخ میدهد. به طور میانگین حدود 20 درصد زنان بافت استخوانی خود را تا پنج سال پس از یائسگی از دست میدهند.
اين اتفاق تنها براي زنان اتفاق نميافتد. در مردان نيز پس از 50 سالگي خطر ابتلا به پوكي استخوان افزايش مي يابد.
 
استخوانها را تغذيه كنيد.
كلسيم به تنهايي تمامي نيازهاي استخوان را تأمين نمي‌‌كند. با اینکه کلسیم دریافتی بسیار با اهمیت است، اما كاهش دفع ادراري كلسيم نیز بسیار اهمیت دارد. ايزوفلاوونهاي سويا موجود در كلسي بالانس هم دفع ادراري كلسيم را كاهش ميدهد وهم نشست آن را در بافت استخواني افزايش ميدهد. تحقيقات نشان ميدهند مصرف ايزوفلاوون‌‌هاي سويا از میزان ابتلا زنان به سرطان سينه وهمچنین از احتمال ابتلا مردان به سرطان پروستات مي كاهد.
 
 
بيشتراز يك مكمل كلسيم
كلسي بالانس نه تنها مقدار كلسيم قابل توجهي را از طريق ملح كربنات كلسيم به بدن ميرساند بلکه حاوي ايزوفلاوونها
و پلي ساكاريد سويا و7 ماده ضروري ديگر است و بهترين مكمل براي بهبود و پيشگيري از پوكي استخوان شناخته شده است.


ادامه مطلب

 

کم خونی فقر آهن؛ مشکلی برای تمام عمر 

در ایران بیش از 70 درصد مردم کمتر از حد نیاز آهن دریافت میکنند. کم خونی ناشی از این کمبود تغذیه ای در کودکان
و نوجوانان تا 9 امتیاز از بهره هوشی يا  IQ آنها میکاهد. این مسئله از بهره آموزشی آنها میکاهد و توانمندی علمی و
اجرايي آنها را در سالهای بعدی عمر تحت شعاع  قرار میدهد.
 
كم خونها عصبي هستند!
كم خوني فقر آهن در زنان توان فيزيكي و فكري آنها را بسيار كم ميكند. اين زنان مرتب با خانواده يا همسر و فرزندشان درگيري دارند و شايد بقيه فكر كنند آنها عصبي هستند. در حالي كه اين امر ممکن است حاصل كاهش ميزان آهن ذخيرهاي باشد.جالب است بدانيد افرادي كه كمبود آهن دارند يا به كمبود منيزيم و فسفر دچار هستند، در قبال رژيم هاي كاهشدهندهي وزن مقاومت نشان مي دهند.
 
مِهر آهن
آهن برای تشکیل هموگلوبین و افزایش اکسیژنرسانی به سلولهای بدن مورد نیاز است. علاوه بر این کمبود آهن زمینه
ابتلا به بیماریهای عفونی را نیز فراهم میآورد. کمبود آهن خود را به صورت خستگی مزمن، رنگپریدگی، ضعف عمومی، نفسهای کوتاه، سردرد، سرگیجه، سردی دستها و پاها، تحریک پذیری عصبی، التهاب زبان، افزایش احتمال ابتلا به بیماریهای عفونی، شکنندگی ناخنها، نامنظمی ضربان قلب، تمایل شدید به مصرف برخی مواد غیر تغذیه ای مانند یخ، خاک و نشاسته خالص وکاهش اشتها به ویژه در نوزادان و کودکان نشان میدهد.
 
 
فوليك اسيد برای کوچک و بزرگ
عوارض کمبود طولانی مدت اسيد فوليك کم خونی، متورم و قرمز شدن زبان، اختلالات گوارشی مانند اسهال و اختلالات روحی مانند افسردگی است. کمبود اسيد فوليك در کودکان نیز سبب کاهش رشد آنها می شود. مصرف اسید فولیک در خانمهایی که قصد باردارشدن دارند و یا مادران باردار در ماههای اول و دوم بارداری بسیار ضروری است.


ادامه مطلب

 

مجموعهاي بينظیر برای ورزشکـاران، جوانـان و افـراد تحـت رژیـمهای لاغـری
 
ويتامينهاي مختلف، املاح معدني و بسياري از تركيبات ارزشمند غذايي در بدن ما انرژي توليد  نمي كنند ولي براي عملكرد بدن بسيار حياتي هستند. كمبود مواد مغذي در اكثر مواقع باعث بروز بيماريهاي حاد نميشود ولي ميزان توانايي شما براي انجام كارهاي روزانه را كاهش ميدهد، سيستم ايمني را ضعيف ميكند، عملكرد ذهني را كاهش ميدهد، باعث وقفه در رشد ميشود و خستگي زودرس ايجاد مي كند.
 
شكل دارويي: 100 عدد قرص.
 
IRC: 1228092589
 
طريقه مصرف: روزي 2 عدد با غذا ميل شود.


ادامه مطلب

 

500 ميليگرم ويتامين C بلعيدني
كاهش دهنده اثرات مخرب سيگار؛ ايده آل براي سيگاري ها
 
براي كمك به
كند شدن روند پيري
افزايش سلامت پوست
كاهش اثرات مخرب نور خورشيد روي پوست
كاهش اثرات مخرب نيتريت و نيترات موجود در غذاهاي فرآيند شده و آب
افزايش توان سيستم ايمني
 
IRC: 1228077814 
 
شكل دارويي: 100 عدد قرص
 
طريقه مصرف: روزي 1 عدد با غذا ميل شود.

 

امگا 3؛ چربی دوست داشتنی
 
برای اولين بار دراوایل دههی هفتاد، دانشمندان با مطالعه روی اسکیموها درگرینلند به شواهدی دست یافتند که حاکی از ارتباط بین اسید های چرب امگا-3 و کاهش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی- عروقی، آرتریت روماتوئید، دیابت و پسوریازیس بود. بدین ترتیب که آنها با مطالعه روی رژیم غذایی اسکیموها دریافتند قسمت عمده ی رژیم غذایی این افراد
را چربیهایی تشکیل میدهد که از منبع حیوانات دریایی مانند نهنگ، فُک و ماهی سالمون تامین میشود. بررسی نوع چربیهای موجود در این مواد نشان داد که اسید چرب امگا-3 یکی از عمده ترین چربیهای موجود در آنها است.
اسیدهای چرب امگا-3 و امگا-6 جزو اسیدهای چرب ضروری بدن محسوب میشوند و باید ازطریق رژیم غذایی دراختیار بدن قرارگیرند و از آنجا که بدن قادر نیست این دو نوع اسید چرب را به یکدیگر تبدیل کند مصرف مواد غذایی حاوی این دو ماده لازم و ضروری است. اسید آلفالینولیک، اسید ایکوزاپنتانوئیک و اسید دوکوزاهگزانوئیک از اسیدهای چرب امگا-3 محسوب میشوند که به وفور در ماهی و مواد غذایی دریایی یافت میشوند. هرروز علم پزشکی به یافته های جدیدی درخصوص اثرات درمانی و تأثیر این ماده روی سلامتی دست مییابد.
تا به امروز تاثیرات مثبت اسید چرب امگا-3 در درمان و پیشگیری بیماری هایی مانند : بیماریهای قلبی، سرطان، افسردگی، آلزایمر، آرتریت روماتوئید، دیابت، کولیت اولسراتیو، درماتیت، اگزما و ... مشخص شده است.
 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:امگا 3,جلوگيري از بيماري هاي قلبي و عروقي,ضد التهاب طبيعي, ] [ 15:22 ] [ عباسيان ] [ ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 26731
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

بک لينک